Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vidovdanski rijaliti, ili parada pijanstva i kiča

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 05 jul 2016 11:00
Cviko
Autor teksta nije spomenuo ime umetnika koji je izradio spomenik. Valjda zato da bi istakao atmosferu oko spomenika. Ili možda umetnik nije hteo da se izjasni o prostoru na kojem je spomenik smešten? Zbog sramote? Verujem da čovek nije kriv. Inače, "rukopis" događanja je prepoznatljiv. Gotovo je isti kao i onaj kad se započinjala gradnja novog ostružničkog mosta, koji je ustvari bio samo druga traka gradnje koja je davno počela. Ista improvizacije je napravljena prokopavanjem stanice "Prokop". I dalje nije u punom kapacitetu. Helikopter, Savamala i sada Spomenik... Uvek isti "rukopis". Čini mi se da živimo od igranke do igranke... Ovim tekstom, na neko vreme, odložen je zaborav celog čina koji je zbog "rukopisa" poželjan. Svaki zaborav je dobra osnova za neki novi "rukopis" tj. za dobru staru prevaru...
Preporuke:
71
1
2 utorak, 05 jul 2016 11:23
tuga
Odličan i otrežnjujući tekst g. Đikića. Kakvi smo to ljudi, pitam se. Loši, a onda još najgori od loših postanu nacionalni lideri i vođe. Uostalom, dovoljno je samo pogledati AV-a i njegovu karijeru.
Preporuke:
67
0
3 utorak, 05 jul 2016 11:44
el srbinjo
kriva je intelektualna elita koja se prodaje bolje od šećerne vune na vašeru.
Preporuke:
58
1
4 utorak, 05 jul 2016 12:07
evo im prigodne poezije...
...Razvilo se crno vreme opadanja,
Nabujao šljam i razvrat i poroci,
Podig'o se truli zadah propadanja,
Umrli su svi heroji i proroci.
Razvilo se crno vreme opadanja.

Progledale sve jazbine i kanali,
Na visoko podigli se sutereni,
Svi podmukli, svi prokleti i svi mali
Postali su danas naši suvereni.
Progledale sve jazbine i kanali.

Pokradeni svi hramovi i ćivoti,
Ismejane sve vrline i poštenje,
Poniženi svi grobovi i životi,
Uprljano i opelo i krštenje.
Pokradeni svi hramovi i ćivoti.
Preporuke:
41
0
5 utorak, 05 jul 2016 12:10
poezija, nastavak...
...
Zakovana petvekovna zvona bune,
Pobegao duh jedinstva i bog rata;
Obesimo sve praznike i tribune,
Gojimo se od grehova i od blata.
Zakovana petvekovna zvona bune.

Od pandura stvorili smo velikaše,
Dostojanstva podeliše idioti,
Lopovi nam izrađuju bogataše
Mračne duše nazvaše se patrioti.
Od pandura stvorili smo velikaše.

Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede.
Svoju mudrost rastočismo na izbore.
Preporuke:
33
0
6 utorak, 05 jul 2016 12:25
poezija, nastavak...
...Mesto svetle istorije i grobova
Vaskrsli smo sve pigmeje i repove;
Od nesrećne braće naše, od robova,
Zatvorismo svoje oči i džepove.
Mesto svetle istorije i grobova

Ostala nam još prašina na hartiji
K'o jedina uspomena na džinove;
Sad svu slavu pronađosmo u partiji,
Pir poruge dohvatio sve sinove.
Ostala nam još prašina na hartiji.

Pod sramotom živi naše pokolenje,
Ne čuju se ni protesti ni jauci;
Pod sramotom živi naše javno mnenje,
Naraštaji, koji sišu k'o pauci.
Pod sramotom živi naše pokolenje.

Pomrčina pritisnula naše dane,
Ne vidi se jadna naša zemlja huda;
Al' kad požar poduhvati na sve strane,
Kuda ćemo od svetlosti i od suda!
Pomrčina pritisnula naše dane.

1910.

Sve ovde pise i sve je jasno receno. Ko je covek, on shvata ove stihove velikog Disa, a ko ne moze, neka zivi u svojoj SNS virtuelnoj bajci.
Preporuke:
49
2
7 utorak, 05 jul 2016 13:31
sizif
Sećam se da smo, kako smo prelazili u više razrede, sve tečnije čitali stihove Kneževe kletve sa zida gazimetanske kule.

Gazimestanska kula je podignuta 1953.
Pametnom dosta.
Preporuke:
27
1
8 utorak, 05 jul 2016 13:36
gubitnici
Čega se dohvate,piši:propalo.
Ni za šta nisu osim za se,u se,i poda se.
Ali zašto unižavaju i potapaju Srbiju?
hejter
Preporuke:
34
1
9 utorak, 05 jul 2016 15:26
o spomenicima
@sizif

Spomenici imaju svoje poreklo i namenu. Često se to zaboravi.
Preporuke:
10
1
10 utorak, 05 jul 2016 17:11
Bojan, Priština
Stotine hiljada Srba hrli na Kosovo, i svi listom okreću leđa Lazaru čije mošti ostaju u Gračanici, i kreću na govor Slobodana Miloševića na Gazimestanu.

Uvaženi profesore Đikiću, da li je sve to baš tako bilo ?
Ja se recimo sećam euforije što su mošti cara Lazara ponovo na Kosovu. Svi smo tih dana bili ganuti zbog toga pomešanim osećajem sreće, tuge i nade.
Sećam se da je u porti Gračanice nisi imao šibicu gde da baciš, od naroda koji je satima čekao da se pokloni i celiva mošti našeg Lazara.
(Koji je uzgred rođen 20km od Prištine u kojoj je i sahranjen posle Kosovske bitke, a njegova oblast je obuhvatala veći deo današnjeg Kosova uključujući i grad Lipljan(iako ga Amfilohije proglasi Grbljaninom))

A naknadni odlazak na Gazimestan je bio kruna svega. Nije uopšte bitno šta je Slobodan rekao-taman i da se samo pojavioi ćutao. Taj osećaj se ne može opisati - taj se Vidovdan može uporediti samo sa onim danom 1912 kada je Kosovo oslobođeno.
Preporuke:
51
6
11 utorak, 05 jul 2016 17:40
Apatinac
Za Bojan ,Priština

Bravo za komentar!
Preporuke:
34
6
12 utorak, 05 jul 2016 17:59
Jedinstvo-Priština
@Bojan Priština
Bojane, ja sam verovatno malo stariji od Vas i dobro se seećam. Baš je tako bilo kako se kaže u tekstu. 28.JUna je gro posetilaca došao iz Srbije, Crne Gore, BiH i drugih krajeva, i svi na Gazimestan. Čak su i na autobusima bile nalepnice: GAZIMESTAN. Policija je javila da je navodno u toku noći pala kiša pa da je kretanje autobusa otežano.
Ovo o čemu Vi pričate je tačno, ali je u tome učestvovao manji broj ljudi.
Da VAs i ne podsećam da su se u porti manastira vrteli jaganjci i prasići, ispijalo pećko ladno, iako je bilo vreme posta.
O gordosti Slobodana MIloševića koji nije išao na poklonjenje LAzaru da i ne pričamo.
Ovo je izvanredan, kvalitetan i dokumentovan tekst. Svaka čast!
Preporuke:
34
7
13 utorak, 05 jul 2016 19:33
Forever Jang
Meni je ovo koketiranje crkvenih vlasti sa veleizdajicima zaista odvratno. Da imaju imalo obraza ne bi dozvolili MArku Đuriću i lešinarima iz šiptarskih institucija da se sprdaju sa srpskim svetinjama.
A tekst je zaista izvanredan, na nivou nekadašnjih doajena srpskog novinarstva.
Preporuke:
38
1
14 utorak, 05 jul 2016 19:54
Palma
Nastavimo li ovako sa ruganjem nacionalnim simbolima i svetinjama, ostaćemo i bez simbola i bez svetinja. One nas podsećaju ko smo i onda kad mi u svojoj slabosti to zaboravimo.

A možda je upravo to razlog kičeraja kome smo izloženi.

Pa naravno da je to razlog. Nisu glupi ni Teodosije, ni Đurić, ni Vučić pa da slučajno to rade. Sve je to sinhronizovano, da se Srbi svedu na prostu masu.
Preporuke:
33
2
15 utorak, 05 jul 2016 21:52
Ernan Kortes
GORIH LjUDI OD MILOŠEVIĆEVACA NEMA!
Preporuke:
12
24
16 utorak, 05 jul 2016 22:08
jezik i kultura
utorak, 05 jul 2016 poezija, nastavak...
Sve ovde pise i sve je jasno receno. Ko je covek, on shvata ove stihove velikog Disa, a ko ne moze, neka zivi u svojoj SNS virtuelnoj bajci.


Neko živi u jeftinoj SNS bajci, a neko u titovsko-jugoslovensko-latiničnoj ... Prevara jedno, prevara drugo.
Preporuke:
21
2
17 utorak, 05 jul 2016 23:18
Bojan, Pristina
@ Jedinstvo-Pristina

Kao mladji covek mogu Vam reci da je u ovom mom veku to jedini period slobode - pre i posle toga sam se kao Srbim uvek osecao ponizenim. Vi iz Jedinstva to svakako daleko bolje znate kako je bilo do '89.Kao sto se i danas bezbroj puta na dnevnom nivou tako osetim dok citam i gledam kako nas trtetiraju.

Skoro sam u jednoj knjizi procitao nesto sto me setilo na to predgazimestansko vreme, da su pod stambolicem Srbi hapseni za nacionalizam i zbog pesme, npr. Oj Vojvodo Sindjelicu, a da su istovremeno na Kosovu arnauti orgijali nacionalizam i da se sve zataskavalo. Slicno je i danas.

Sto se tice ovog drugog, na Gazimestanu nas je ipak Sloba okupio, da uradimo nesto a Lazarevi sveti zemni ostaci su u Ravanici, i ko hoce moze ih u onoj lepoti cesto pohoditi.
Tamo je bilo milion ljudi i fizicki je bilo nemoguce da svi oni dodju u Gracanicu.
Preporuke:
30
6
18 sreda, 06 jul 2016 07:02
Jedinstvo-Priština
@Bojan-Priština
Bojane, tada smo svi tako mislili, i u pravu ste kada kažete da su Srbi pre Slobe bili proganjani i bez ikakvih prava. Međutim sa ove, može se reći već i istorijske distance, sa priličnom sigurnošću se može reći sledeće:
1. Ta sloboda je bila privid, jer je zapad to tolerisao kako bi završio posao u Hrvatskoj i Bosni. Zahvaljujući KAradžiću i Mladiću u Bosni je samo delimično završio.
2. Za to vreme, Šiptari su enormno ekonomski ojačali. Ekonomska moć je bila u njihovim rukama, pa su već od 1993. srpski politički kadrovi radili za njih (u stvari za pare).
3. Za to vreme su se naoružali i spremili za rat, koji počinju 1998 (dakle i dalje u Slobino vreme).
4. Za to vreme dobili su bezrezervnu podršku svih zemalja. Setite se da je u Prištini od 1997 (dakle pre Prekaza) delovalo preko 50 zapadnih "nevladinih organizacija", kao i američke vladine organizacije- KDOM i USAID.
5. KOnačno, misija Vilijema Vokera septembra 1998, došla je po Slobinom blagoslovu
Preporuke:
16
10
19 sreda, 06 jul 2016 08:02
Bojan, Priština
@ Jedinstvo-Priština

1. Ja ipak mislim da je ta sloboda bila itekako stvarna, da je tad nismo okusili-izgubili bi smo nadu da je uopšte moguća.
A mišljenja da nam je zapad ostavio entitet u Bosni samo iz razloga što je alternativa tome velika muslimanska Bosna - koja im takođe nije u interesu.
U to vreme, tačnije do skoro, zapad je mogao sve.
Uništili su jednu Libiju, Irak pa i Siriju - uništili bi i milion Srba u Bosni, nebi tu ni Radovan ni Slobodan mogli ništa.
2. Čudna je naša sudbina da se pogodilo da nama nije ništa išlo na ruku a šiptarima istovremeno baš sve.
Oni su decenijama sistematski ekonomski jačani - Srbija je davala pare, čisto albanske sredine su dobijale sve za razvoj, gradovi su građeni da se oni nasele a pogledajte čisto srpska mesta poput Novog Brda ili severa Kosova - najsiromašnije i najubijenije opštine u to vreme, na nivou Crne Trave. Sva srpska sela su uvek bila u blatu do guše, što kaže naš narod
Preporuke:
19
2
20 sreda, 06 jul 2016 08:15
Bojan, Priština
2

I pazite sav apsurd i ironiju - najbogatija na Kosovu je bila Trepča, ona i njeni podcentri se nalaze u čisto srpskim ili pretežno srpskim sredinama, odatle se ubira prihod i finansiraju ultra moderne i luksuzne zgrade i naselja u Prištini i dalje u koje se naseljavaju Albanci (delom čak i iz Albanije), istovremeno radnici iz ostatka Srbije daju od plate za tobože nerazvijeno Kosovo, i te pare takođe bivaju dodatno usmerene iz Beograda za albansko bahaćenje i razmetanje.

Dok srpske opštine npr. Zvečan, Leposavić, Zubin Potok, Novo Brdo itd ostaju na nivou Crne Trave, da bi na kraju kada odemo u centralnu Srbiju - nama spočitavali da su za nas odvajali od plata ?! Verujem da su se Tito i Hodža grohotom smejali, kako su nam dobro smestili.

Onda su došle devedesete, svaki je šiptar imao po 7-8 dece u proseku, polovina ih je otišla u Švicu koja je opet samo njih primala. Kod nas plata 10 maraka a u Švici nekoliko hiljada franaka, i opet sudbina skroz na njihovoj strani
Preporuke:
19
1
21 sreda, 06 jul 2016 08:28
Bojan, Priština
3,4,5

Kao što vidite iz prethodnog, nama se decenijama sve ovo sistematski spremalo i da je došao sveti Slobodan nije tu mogao ništa da uradi. Tj. Slobodan je ustvari jedini koji je mogao da otkloni posledice, sve je dobro radio - ali geopolitički momenat u svetu je bio takav, da posle raspada SSSR nije bilo šanse. Rusija je izgubila toliko republika i toliko desetina miliona Rusa van svoje granice pa je ćutala a mi se nismo mirili, nego ušli u borbu.

U bezbroj CIA dokumenata danas možemo videti da je raspad SFRJ trebao da počne na Kosovu jer su arnauti ipak najveći militanti. Nikad šiptari ne rade ništa bez naloga gazde, tako ni tada nebi krenuli na ustanak i secesiju sa parolom "Kosova Republjik" da im gazde nisu dale mig.

Slobodan je to maestralno osujetio i odložio za 10 godina. I da nije bilo Slobe mi bi se svakako iselili svi. Oni su se prenamnožili,okupirali nas i mi nismo mogli daopstanemo ni pored sve naše policije, vojske, sudova, uprave - a kamoli bez toga.
Preporuke:
26
2
22 sreda, 06 jul 2016 08:41
Seljak Bezemljaš1
"Stotine hiljada Srba hrli na Kosovo, i svi listom okreću leđa Lazaru čije mošti ostaju u Gračanici, i kreću na govor Slobodana Miloševića na Gazimestanu."

Poštovani gospodine Đikiću.
U životu je važno naći krivca. Posle sve ide lakše.Našli ste krivca u Slobodanu Miloševiću.To je dobro.Ali tu niste stali.I pokazali ste mnogo lične slabosti.Svi to imamo ali uspešnije potiskujemo.

TE "stotine hiljada Srba" (bilo je i onih koji nisu bili Srbi)išli su na Gazimestan. Ne zbog Slobodana Miloševića.(Šta je neprirodno u tome što se i on našao taj dan na Gazimestanu.)

Polazeći od saznanja da se narodni život najbolje oseti na pijacama i autobuskim i železničkim stanicama proveo sam pola dana na železničkoj stanici Kosovo polje (za one koji ne znaju Priština nema železničku stanicu)posmatrajući ljude koji silaze iz voza.
Mnogi su po izlasku ljubili zemlju.Uglavnom oni koji su stizali iz Bosanske i Kninske krajine i iz Hercegovine.
Preporuke:
26
4
23 sreda, 06 jul 2016 09:01
Seljak Bezemljaš2
U tom ljubljenju kosovske zemlje nije bilo izveštačenosti i glumatanja.Potpuna posvećenost, okrenutost sebi sa osećanjem da im je ta zemlja sveta.

Te "stotine hinjada Srba" bile su i u Gračanici.Satima su u savršenom redu i tišini čekali da uđu u manastir i poklone se Lazaru.
Noć pred Vidovdan stigla je i tada devedeset dvogodišnja Desanka Maksimović.Ona je jedina ušla preko reda.
Pažnju su mi privukli Amerikanci srpskog porekla (oni sebe posmatraju kao Srbe)Stajali su u grupama sa vodičima,svi stari,veštački zubi, karterovski osmeh i sa i američkom i srpskom zastavicom u ruci.
Preporuke:
26
3
24 sreda, 06 jul 2016 10:19
Jedinstvo-Priština
@Bojan Priština
Ne polemišem ja sa Vama. Samo želim da mi Srbi budemo kritični prema stvarnosti, sadašnjosti i prošlosti, barem koliko i naše komšije Šiptari. Oni nikad ne uzimaju zdravo za gotovo, i zato im tako ide. Ne veruju oni ni Tačiju 100%, kao što nisu ni Fadilj Hodži, ali upravo to kritičko mišljenje ih gura napred mnogo brže nego nas. Ako kritički sagledamo, MIlošević iz 1988 i početka 1999, njegov odnos prema Kosovu je mnogo drugačiji nego kasnije. Setite se samo ko nam je bio gradonačelnik. Sojević. Je li Priština tkvo št zasluživala.
@Seljak
Priština je imala železničku stanicu, kao i autobusku i aerodrom.
Ja izuzetno poštujem smelost autora da džarne u tabu temu nacionalista o nepogrešivosti Slobodana Miloševića, i o grešnosti svih ostalih. Po meni Milošević je bio komunista a ne nacionalsta, što je još jedna podmetačina uspešno ugrađena u srpski narod.
Preporuke:
13
7
25 sreda, 06 jul 2016 11:21
Forever Jang
Autoru je promakla jedna stvar a izuzetno je kičerajska i predstavlja ruganje žrtava. Na Vidovdan o.g. Aleksandar Jablanović. Vulinov igrač na terenu uz pratnju špolicije išao je da položi venac na karauli Košare. E to je dno dna.
Preporuke:
18
1
26 sreda, 06 jul 2016 12:33
Bojan, Priština
@ Seljak Bezemljaš

Baš je tako bilo druže, prelepo si to opisao. I ja sam takođe bio porti Gračanice kada je stigla Desanka, neverovatno je bilo ushićenje naroda i poštovanje prema staroj pesnikinji.Narod je okružio, pozdravljao i gledao u nju kao u cvet a ne u dugovečnu staricu. Jednostavno rečeno sve je bilo prelepo i dostojno događaja koji se obeležavao-naš narod se pokazao u najlepšem svetlu.

U narednim godinama, o Vidovdanu je takođe uvek bilo lepo prisustvovati pesničkim večerima i vidovdanskim književnim susretima. Organizovanim akademijama, na kojima se iimalo šta videti i šta čuti. Tu su sa strane uvek bile i slike Milića od Mačve, Kosovo Nadežde Petrović.

Posle 2000 sve je potonulo u besmisao, umesto toga dobili smo izbor za mis tj izbor Kosovke devojke - u bikinijima(?!).
Vidovdanske koncerte Ace Lukasa i jednu opštu vašarsku atmosferu.
Preporuke:
24
0
27 sreda, 06 jul 2016 12:41
Seljak Bezemljaš3
Izgleda da nisam bio jasan.
Smatram da je gospodin Đikić pokazao ličnu slabost tako što je svoj lični odnos prema Miloševiću preneo na sve one koji su došli tog Vidovdana na Kosovo,optužujući ih "da su okrenuli leđa Lazaru".
Na ostale delove teksta nemam primedbi.
NASTAVAK
Preporuke:
10
0
28 sreda, 06 jul 2016 12:42
Bojan, Priština
U životu je važno naći krivca. Posle sve ide lakše.Našli ste krivca u Slobodanu Miloševiću.sferu.

To je inercija jednog prošlog trulog vremena.
Devedesetih da bi se "demokratski legitimisao" morao si da baciš koju reč ili kamen na Slobodana.
U deceniji posle, kada se očekivalo blagostanje od privatizacija, međunarodne integracije usled kojih bi Srbija bila uvažena kao SFRJ u Titovo vreme(to smo zamišljali), da ćemo biti uređeni i prefinjeni kao englezi u najmanju ruku - bilo je nužno baciti kamen ne samo na Slobu nego i na "mračne" devedesete, tobože nismo mi to hteli, Sloba nas je prevario, eto to je retrogradno a mi smo sada IN demokrate evropejci bla bla.

Ubrzo se ispostavilo da smo postali bednici, privreda rasturena a mi konobari,magacioneri,šoferi, ftoradnici za bedne napojnice stranih gazdi.
Na međunarodnom planu smo otirač o koji svako ko dođe ovde briše cipele od Edija Rame i Kolinde pa do samog političkog vrha Zapada.
Kultura nam se svela na rijalitije.
Preporuke:
22
0
29 sreda, 06 jul 2016 12:58
Bojan, Priština
Jedinstvo-Priština

Naravno, samo razmenjujemo mišljenja poglede i iskustva.
Ja svoje stavove samo prezentujem a nikako ne namećem niti tvrdim da sam nepogrešiv.
Kritikovao bih ja i Slobu, nego nikako da ga neko pohvali.
Stalno ga napadaju pa mora neko da ga brani.

Imao je i on svoje greške, imali bi ih i mi - posebno da je toliki teret na našim plećima.
Kadrovska politika na Kosovu mu je bila u pojedinim rešenjima očajna.
Evo pođimo od Bakija Anđelkovića, to je bruka i katastrofa pa dalje do i danas aktuelnog Veljka Odalovića i nekih drugih koje nebi da imenujem ali koje mi sa Kosova odlično znamo. To je bilo prvi put da se takve barabe i polupismeni tipovi probiju na vrh - u vreme komunizma to nije bilo moguće.

O Sojeviću ipak imam dobro mišljenje, jeste bio seljak, imao gafove tipa: za Božić se rodio drug Isus Hrist, ili na otvaranju grobljanske kapale "nadam se da će da služi i za našu decu". Ali PR se lepo razvijala u tom periodu. Ima u videu: Stvarnost i stremljenja na YouTube
Preporuke:
12
1
30 sreda, 06 jul 2016 14:29
Jedinstvo-Priština
@Bojan-Priština
Jasno je. MI se odlično razumemo, za razliku od nekih diskutanata ovde. Ja u ovom tekstu vidim sasvim nešto drugo od ikakve kritike MIloševića, Vučića ili bilo koga drugog. Ovde je izražena kritika našeg mentaliteta, i sposobnsti da upropastimo sve, pa čak i Vidovdan. NIje ovde bitan Milošević. MI danas imamo na vlasti osobu koja je očigledni veleizdajnik, al i dalje uživa glasove velikog broja Srba. Dakle nije u njemu problem, nego u Srbima, a autor čini mi se poziva na otrežnjenje, što se naročito vidi u poslednjoj rečenici.
Preporuke:
13
3
31 sreda, 06 jul 2016 14:39
mala primedba
"Nastavimo li ovako sa ruganjem nacionalnim simbolima i svetinjama, ostaćemo i bez simbola i bez svetinja"

To i jeste smisao postojanja SPS, SRS, SNS i ostalih kvazipatriotskih stranaka.
Preporuke:
12
2
32 sreda, 06 jul 2016 15:44
Bojan, Priština
Jedinstvo-Priština

Drago mije da je tako. Nažalost najveći je problem što mi Srbi sa Kosmeta od Tome Sekulića nemamo autentične političke predstavnike dostojne ovog teškog istorijskog trenutka u kojem se posebno naš Kosovsko-Metohijski narod našao, da smo se nakon toliko teških vekova u kojima smo odolevali - sada po prvi put našli na ivici potpunog istrebljenja.

Tomu nisam mogao da poznajem jer sam u to vreme bio dete - koje se često igralo u njegovom dvorištu jer je on bio prijatelj mog oca.

Ali me fascinira, da Srbi o njemu imaju potpuni konsenzus da je bio pravi čovek, odličan političar i predstavnik kosovskih Srba - a istovremeno i Albanci, čak i oni najokoreliji ekstremisti o njemu imaju samo poštovanje i reči hvale.

Teško je to postići ali nam treba čovek sa takvim osobinama, mudrošću i vrlinama.
Preporuke:
21
0
33 ponedeljak, 11 jul 2016 16:43
Rusoljub Nenatović
Iznosim svoje viđenje, možda je slično sa nekim već iznetim utiscima pa se izvinjavam ako ih ponavljam.
Na Gazimestanu je bilo preko milion ljudi a pominju se i brojke u rasponu od pola do dva miliona (kome koliko treba za propagandu).
Možda je neko došao i zbog Slobe, video sam desetine autobusa sa njegovim slikama ali - siguran sam - velika većine je došla zbog obeležavanja 600-te godišnjice Boja na Kosovu.
Verovatno su mnogi išli pravo na Gazimestan (ne slažem se da su time Lazaru okrenuli leđa), ali i Gračanica (selo, porta, crkva) behu prepune naroda.
Možda se zaboravlja, ili se namerno ne pominje, ali dobar deo prisutnih negodovao je na to što je Sloba došao helikopterom smatrajući da je to neprimereno.
Dakle, niti smo išli zbog Miloševića niti ćemo ići zbog Vučića ako, daleko bilo, bude na vlasti za sledeću stogodišnjicu!
Što reče pesnik:
...
Mi nesmo braća, mi Srbi nesmo!
Ili vi neste Nemanjin soj?
Ta da smo Srbi, ta da smo ljudi –
ta da smo braća - oh, bože moj!...
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner